مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 15 آیا نمی خواهید را به دیالیز هر انتخاب دیگری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من مرحله 4 بیمار نارسایی کلیوی هستم، کراتینین من 3.1 است، دکتر می گوید GFR است 15 تا 16٪ و نیاز به دیالیز. اما من نمی خواهم به آن را دارد، وجود دارد هر انتخاب دیگری؟ در واقع، برای افرادی که در مرحله 4 نارسایی کلیه هستند آنها می توانند دیالیز با کمک چینی گیاهان دارویی پزشکی اجتناب کنند، تا زمانی که آنها می توانید آن را به موقع دریافت کنید.

برای افرادی که در مرحله 4 به نارسایی کلیوی هستند، هنوز هم وجود دارد در سمت چپ 15٪ و حتی بیشتر، عملکرد کلیه، بنابراین اگر آنها می توانند برخی از درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه را دریافت کنید، آنها می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.

در دیالیز گذشته تنها راه برای زنده علائم نارسایی کلیه قبل از بیمار پیوند کلیه را بود اما در روز ما برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.

پزشکی گیاه چینی می تواند نارسایی کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک، در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهترین درمان شناخته شده است. این چهار عمدتا توابع که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. از طریق این چهار تابع، می تواند خسارات بافت کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از خسارت بیشتر است.

انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد همچنین برای درمان بیماری کلیه مفید است، و هر یک از آنها دارای عملکرد خود را، به طوری که در طول پزشکان درمان خواهد سبزی های مختلف ترتیب بر اساس وضعیت بیمار. اگر شما بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و می خواهند بدانند که آیا این درمان مناسب برای شما است، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، آنها را از اطلاعات شما می خواهید در اسرع وقت فراهم می کند.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد مرحله 4 نارسایی کلیه با GFR 15 داشته باشد، انجام مردد نکنید با ما تماس از طریق ایمیل، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/614.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، دیالیز، نارسایی مرحله 4 کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: